Lipová podšívka, 14 x 95, trieda A
Popis
Pozor: Pri nákupe výrobkov dlhších ako 2,4 m sa musí zákazník postarať o vykládku.
Lipová podšívka
Lipová výstelka na dekoráciu sauny, vyrobená z kvalitného prírodného dreva, do agresívnych podmienok sauny a parnej sauny. Pri kúpe nezabudnite vybrať požadovanú dĺžku obloženia a počet jednotiek, ktoré budete potrebovať. Dĺžku obloženia Linden je možné zvoliť od 0,60 m každých 10 cm až po 3 metre. Čím väčšia je podšívka, tým jednoduchšia bude inštalácia a tým menej spojení.
Cena tovaru je uvedená za 1 m 2 . Obloženie: 85 mm.
Kvalita dreva:
Trieda A - nerozvetvené drevo s možným miernym stmavnutím a riedkymi bodkami.
Drevo: Lipa.
Drevo ako dokončovací materiál pre saunu je jednoducho potrebné. Je ťažké nájsť inú, ktorá znesie také vysoké teploty a vytvorí komfortné podmienky pre saunové procedúry.
Lipová podšívka, jej vlastnosti:
Lipové drevo sa už dlho používa na účely saunovania vďaka svojim jedinečným vlastnostiam:
- Nízka hustota, ktorá zaisťuje kvalitné dokončovacie vlastnosti obkladových stien Linden - ani pri vysokých teplotách v saune sa pri dotyku nespálite;
- Lipová výstelka má nízku tepelnú kapacitu, čo prispieva k rýchlemu ohrevu sauny;
- Mäkkosť, ktorá uľahčuje prácu tesára;
- Množstvo éterických olejov je dostatočné na udržanie príjemnej vône v saune;
- Lipový obklad je vysoko odolný voči extrémnym teplotám a vysokej vlhkosti, neláme sa a ľahko sa nerozbije;
- Lipový obklad má skvelý vzhľad - je to takmer masívne biele, svetložlté alebo jantárové drevo, ktoré vytvára útulné prostredie v saune a parnej saune;
- Lipová podšívka sa nezmršťuje a nestráca svoj elegantný vzhľad, na rozdiel od iných druhov dreva;
- Hniloba a huby nemajú na Lipu takmer žiadny vplyv.
Lipová podšívka, jej výhody a nevýhody:
Lipová podšívka je jedným z najobľúbenejších dokončovacích materiálov pre sauny a parné sauny. Lipová podšívka a ostatné výrobky sa ľahko spracovávajú, nepraskajú, majú žltkastú farbu a vyžarujú príjemnú prírodnú vôňu. Pre tých, ktorým záleží na prevencii ochorení dýchacích ciest, sa odporúča použiť Lipovú výstelku, pretože toto drevo je známe svojimi blahodarnými účinkami na pľúca.
Nevýhodami lipy je postupná zmena farby a mäkkosti dreva, no pri opatrnej práci s materiálom táto vlastnosť lipy nerobí problémy – väčšinou je lipový obklad pevný a odolný.
Pokiaľ ide o cenu, lipový obklad nie je lacný, ale ani príliš drahý: dá sa povedať, že v mnohých prípadoch je toto drevo "zlatým priemerom" vo výzdobe sauny a parnej sauny.
Starostlivosť o drevo:
Na ochranu dreva sauny pred vlhkosťou je to v prípade potreby možné iba so špeciálnymi vodotesnými opatreniami, prísne nie je možné použiť farby a laky, pretože akýkoľvek natretý alebo lakovaný náter pri zahrievaní uvoľňuje nebezpečné látky. Ak sa už plánuje, že v saune budú aktívne vodné procedúry, je lepšie nešetriť a vybrať druhy dreva odolné voči vlhkosti, čo pomôže vyhnúť sa nákladom na impregnáciu v budúcnosti.
Harmonické dotvorenie sauny prírodným drevom, okrem liečivého účinku na telo, bude aj príjemný pohľad pre oči.
Technical specification
- Drevo Lipa
Shipping information
Prioritou našej spoločnosti je dodať zákazníkom tovar najvyššej kvality v čase, ktorý im vyhovuje, na miesto, ktoré si zvolia.
Tovar zasielame do všetkých krajín sveta, ak pri výbere dodacej adresy nenájdete krajinu alebo mesto, ktoré potrebujete, kontaktujte nás na e-mail [email protected] alebo zavolajte na kontaktné telefónne číslo, cena doručenia bude vypočítať individuálne.
Doručenie je vždy k dispozícii.
Informácie o doručení:
Príprava vašej objednávky na odoslanie trvá 2–3 pracovné dni od prijatia platby na bankový účet obchodu. Keď bude vaša objednávka pripravená, bude odovzdaná kuriérovi na doručenie.
Dodacia lehota:
Dodanie zvyčajne trvá 8 až 10 pracovných dní, ale pri väčších alebo objemných objednávkach môže dodacia lehota trvať dlhšie.
Upozorňujeme, že objednávky sa nevybavujú, neodosielajú ani nedoručujú cez víkendy alebo štátne sviatky.
Maximálna dodacia lehota by nemala presiahnuť 4-6 týždňov.
Dodacia lehota sa počíta od momentu vyzdvihnutia a odoslania objednávky z nášho skladu. Hneď po odoslaní objednávky dostane klient e-mailové upozornenie so všetkými informáciami o sledovaní jeho objednávky. Dodacie podmienky sa môžu meniť v závislosti od vzdialenosti miesta určenia.
Dodacia lehota na stránke je približná.
Spoločnosť nezodpovedá za prípadné oneskorenie dodávky.
Spoločnosť nezodpovedá za preskupovanie elektrikárov alebo staviteľov.
NB! Ak ste svoju objednávku nedostali v lehote uvedenej vyššie, kontaktujte náš zákaznícky servis.
Ceny doručenia domov
Náklady na dopravu v rámci Európy sa vypočítavajú podľa sadzieb stanovených kuriérskou službou.
Pred doručením tovaru Vám kuriér telefonicky dohodne prijateľnú dobu doručenia (pracovné dni Po-Pia 8:00 - 17:00).
Náklady na doručenie nie sú zahrnuté v cene produktu uvedenej v internetovom obchode.
Cena dopravy bude pripočítaná k hodnote nákupného košíka.
Zber tovaru
Pri preberaní dodaného tovaru si prosím skontrolujte stav zásielky (obalu), uistite sa, že obal nie je zdeformovaný alebo poškodený. Ak máte podozrenie, že je balík poškodený alebo zdeformovaný, nepodpisujte balíkové dokumenty a vráťte balík kuriérovi. Ak je balík v poriadku, podpíšte faktúru (náložný list) alebo iný doklad o prevzatí zásielky. Podpísaný dokument je dôkazom, že Vám bol doručený objednaný tovar.
Pri nákupe produktov dlhších ako 2,4 m si zákazník možno bude musieť zabezpečiť vykládku.
Vrátenie tovaru
U nás zakúpený tovar sa snažíme zabaliť. Bohužiaľ, niekedy môže dôjsť k poškodeniu počas prepravy. Aj keď neviete, či je niečo poškodené alebo nie, vždy je dobré si doručený balík odfotiť na smartfón, budete ich potrebovať pre prípad, že by došlo k poškodeniu obsahu.
Ak vidíte známky poškodenia obalu, vykonajte nasledujúce kroky:
1. Odfoťte balík a uistite sa, že je viditeľné poškodenie.
2. Rozbaľte objednávku a skontrolujte, či nie sú nejaké produkty poškodené, poškodenú položku odfoťte.
3. Ak dôjde k porušeniu, informujte nás prosím na e-mailovej adrese [email protected]
NB! Pri všetkých reklamáciách poškodeného alebo rozbitého tovaru musíte svoju reklamáciu uplatniť do jedného (1) pracovného dňa od dátumu doručenia. Spoločnosť musí dostať úplné podrobnosti a popis v písomnej forme s priloženými fotografiami poškodeného tovaru.
Ak kupujúci odmietne prevziať dodaný tovar, ktorý nie je vadný, je povinný uhradiť náklady na vrátenie tovaru k nám.
Ak máte akékoľvek požiadavky alebo pripomienky týkajúce sa služieb dodania tovaru, kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky. Vaše želania určite zvážime.